søndag 25. september 2016

Vareopptelling

Sidan eg likte så godt Erlend Loe sin formidlingsevne da han leser bøkene om Doppler, leita eg aktivt etter han som høgtlesar på Storytel-appen min. Han hadde også lest inn "Vareopptelling" ifrå 2013; så da høyrte eg den medan eg bretta klær og vaska opp over to helger. Denne var også kort, noko som er fint når eg ikkje skal ut på lange køyreturar. Med 10-11 timerslydbøker tar det for langt tid å komme igjennom når du kanskje får høyre ein time iløpet av mange smådelar ei helg.
I Vareopptelling følgjer vi ein lyrikkforfattar som nett har gitt ut ei "comeback"bok som ikkje får så gode anmeldelser i avisene. Ho er heilt tydleg veldig sjuk og forstyrra - og det som skjer iløpet av denne dagen er heilt utruleg, det er tatt heilt ut i det ekstreme; ho har ingen filter! Det blir både psykologisk ekkelt og overdrevent morsomt på ein gong. Eg begynner jo å lure på Erlend Loe sjølv, når han klarer å finne på alt dette som skjer både i denne boka og i Dopplerbøkene! Det er jo forfattaren de har til felles.

Nok ei god bok med perfekt munnleg gjengiving!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...