lørdag 15. oktober 2016

Doktor Proktor

Det siste året trur eg det må vere, har storebror og eg lest Doktor Proktor-bøkene. Eg leggjer unger annankvar dag, og klokka 21 er vi ferdige uansett om vi er midt i eit kapittel. Det skal ikkje mykje livserfaring til før ein forstår kvifor det da har tatt oss nesten eit heilt år å lese de tre første bøkene. Kvar gong vi reiser vekk har boka blitt liggande igjen heime. Da tar det tid. No som vi nærma oss slutten på nummer 3, den med verdens undergang spurte eg så fint om vi kunne vere så snille å ta ein aldri så liten Doktor Proktor-pause. Lese noko Roald Dahl eller kva som helst. Ikkje det at bøkene er dårlege, tvert i mot, men eg var berre så leeeeeiiiiii!

Men NOPE. Eg måtte avgårde og låne nummer 4 som vi har begynt på no. Den verkar litt kortare enn de andre, og eg trur bokstavane er litt større. Kanskje blir vi ferdige før jul? Ikkje det at det hjeper; Jo Nesbø har skrive ei juledoktorproktorbok. Takk skal du ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...