mandag 31. oktober 2016

Kvardagshalloween

Moahahaha, i dag er det Halloween, og for ungane våre (særleg storebror) er det eit av høgdepunkta heile året! I kveld skal de kle seg ut og gå knask eller knep i nabolaget. Storebror har til og med spart litt snop frå snopeposen i bursdagen han var i i går for å ha ein "tjuvstart" på snopinnsamlinga.
Eg la ved eit spøkelse i nisteboksane i dag, utklipt av mellomleggspapir. Vi held Halloween på eit ganske barnleg nivå framleis, med "snille" spøkelser, edderkopper, hekser og gresskar.
I går kveld var eg på kyrkjekonsert med mellom anna Trine Rein - så eg har hovudet fult av hennes 90-talshits i dag :) Ho sang mykje spirituals også, men det er ikkje heilt min genre. Eg var derimot stor fan av ho på 90-talet og det var STAS å sitte få meter unna ho i går og høyre at ho sang de songane som eg virkelig likte den gong då. Ei fin oppleving!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...