mandag 21. november 2016

05:15

vokna eg i dag tidleg. Og det var ingen andre sin skuld enn berre meg og min overaktive hjerne som raskt reagerte på at eg ikkje sov og starta karusellen med maks hastighet. Arbeidsveka var i gang. To timar seinare stod eg opp og vekte ungane. Eg tenkje jo på det - at hadde det ikkje vore for den evige førstevakta heime, hadde eg kunne reist grytidleg på jobb og slik fått fleire ettermiddagstimar.
Bilete frå Bergen Assembly
Etter at ungane hadde gått ut døra og eg høyrte at de synas det var gøy å springe rundt og rundt bilen vår i den litt trange og bekmørke garasja vår, oppdaga eg at jobbnøklane ikkje hang der de skulle. Eg hadde ikkje tid til å leite etter de, så eg raska med meg mannen sine bilnøkler og forlot huset i håp om at eg ikkje var den første på jobb. Vanlegvis er eg den andre eller den tredje inn døra på jobb. Men akkurat i dag var eg den første (sjokk?). Eg satt og venta i ein halv time før nestemann dukka opp. Heldigvis var det god musikk på radio, men eg likte ikkje å måtte slå på motoren for å ikkje fryse uhjel. Som gammal miljøagent (heia Blekkulf) er eg rask på å skru av motoren om eg skal stå i ro.

Men altså. Møkkamåndag i tre og ein halv time før arbeidsdagen kunne begynne. Eg har hatt betre dagar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...