onsdag 16. november 2016

Tilbakeblikk

Før sommaren fikk mannen ny mobil på jobben, så da fikk eg hans og storebror min. Storebror hadde med seg mobilen sin på ferie (den blir meir brukt til å spele på enn noko anna), og han tok ein del bileter som framleis ligger lagra der. Eg såg igjennom de i går, og vil - på ein slik regnværsdag som vi har i dag - mimre litt tilbake til sommarferieliv.
Først kjem mange bileter frå Trollstigen. Denne vart han stort imponert over og knipsa i veg! De eg har lagt ut her er kun eit knippe av de han tok.



Her er eg til høgre. Eg knipser i veg eg også, men med speilreflekskameraet vårt.
Dette biletet er eg usikker på, men det er kanskje frå den lille omvegen vi tok da vi var på veg til Lillehammerområdet. Det er snø og skyer. Det kan ikkje vere andre stader.
På campingplassen ved Karlstad dukka det plutselig opp eit helikopter! Det var superspanande, og storebror sprang bort til resten av de skuelystne og tok bilete. Hans skugge i midten :)
Bak hytta vår (på biletet under) var det masse villbringebærbusker. De vart foreviga med dette biletet - mmmm!

Ei lita marihøne. Denne er nok frå Kongsberg.
På tampen er to bileter frå hausten. Øverst ein liten fetter, og underst ein liten pus som hadde forvilla seg frå heimen sin og budde hos oss nokon dagar medan vi leita etter eigaren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...