tirsdag 28. mars 2017

Blå himmel og Lyderhorn

Det er nummeret før eg solgte huset da eg fikk vite kor varmt det var på austlandet i helga! Men i dag er det sol i byen mellom de 7 fjell og det gledast! Ekstra stas er det at eg skal på møte i byn og kan gå ein time i sola frå og til - det er jo begrensa kor mykje sol vi får med oss i kvardagane.
Utsikt mot Askøy og Sotra.
Bileta er frå ein annan soldag i mars - da tok eg turen opp på Lyderhorn. Akkurat no er det få ting som slår blå himmel!
Utsikt mot Flesland.
Denne dagen gjekk eg den bratte vegen opp frå Kjøkkelvik. Over tregrensa er det så bratt at ein må følge slike blå merker i fjellet. Det gjør også at det er ekstra kjekt å gå denne vegen for ungane.

HURRA! På toppen på 25 minutter! Det er bratt og svært høgdemetereffektivt!


Nok ein gong skreiv eg meg inn i boka på toppen. 7.mars var dette. Eg var nummer 6 på toppen denne dagen, min tredje tur opp i år. Sjekk nummer to denne dagen - han hadde runde nummer 51!!

På toppen var det snø, men det var heilt vindstille og rett og slett magisk å vere der heilt aleine medan pulsen roa seg og tilbakevegen kunne begynne. Herleg - og sakn i dag - men eg tar den friske lufta eg får (iblanda eksos sidan eg skal bevege meg i byn).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...