onsdag 26. april 2017

7 hendelser

1. Storebror ville ikkje holde oss i handa da vi gjekk over skuleplassen for å ha utviklingssamtale på måndag. Det var for "pinlig".
2. Etter fleire månader i uvisståka, har eg i dag søkt på ny jobb - og det er (om ikkje anna) godt å vere ferdig med min del av prosessen.
3. Mannen reiser i dag på hasteoppdrag til Gøteborg, og eg har ønska meg god taxfree-snop til han kjem heim i morgon.
4. Lillesøster sin aller beste venn som flytta til austlandet i juni i fjor kjem til Bergen i helga; og på fredag kjem ho til oss!
5. Storebror hadde alt (!) rett på nasjonal kartleggingsprøve i matte!
6. Eg har begynt på allergimedisin, og den gjør at eg sover som ein baby natta igjennom!
7. I helga skal vi ha overnattingsbesøk av to kusiner, tante - og onkelbarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...