torsdag 9. november 2017

Morgontur

Etter at eg begynte å jobbe midt i Bergen sentrum har det blitt litt mindre møteverksemd andre stader enn på kontoret. Det synas eg er synd, for eg brukte alltid å til møtene (med mindre de var i Ytre Arna eller Nesttun) og det er så fint midt i arbeidsdagen. Derfor er eg glad kvar gong det er møteverksemd utanfor bykjerna. Som denne dagen - da eg skulle starte arbeidsdagen på eit møte på Danmarksplass.

Eg gjekk av bussen på Møhlenpris og gjekk opp i Musehagen for å spise frukost der.
Her tok vi bileta på bryllupet vårt (og her var vi i utdrikkingslaget mitt også) - akkurat her:
Eg har også så mange minner frå denne hagen frå da eg var student på universitetet. Særleg den gongen den greie professoren synas det var for varmt og fint til at vi kunne være inne - vi måtte ut og heller ta forelesninga her i hagen. Ehh, den fikk eg ikkje med meg noko av, men deilig det var det!
Bra frukostbenk!
Eg gjekk gjennom Nygårdsparken samme veg som eg sykla kvar dag det året eg budde på Danmarksplass. Her var masse forandra! Og det er kanskje ikkje rart! Sist eg var der var i 2002!

Eg vart så opptatt med å sjå og ta bileter at eg måtte småjogge på slutten for å nå møtet mitt. Så da satt eg der og svetta ei stund. Alltid kjekt å  jogge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...