mandag 16. september 2019

Vår pepperkakefjellhage

Når regnet piskar, skyene ligger tungt ned i dalen og vindkastene tar med seg blader og bær - da er det lett å gløyme korleis verda utanfor stueglasset også kan sjå ut. Flaks at eg tok nokre bileter på seinsommaren då hagen var frodig og fin etter sommaren - og etter at vi hadde vore på sal på Plantasjen! :D

Eg er blitt så glad i å ta inn grønt frå hagen! Akkurat her står vasa med greiner frå hekken som står mellom oss og naboen og gliser ute på verandaen. På 70% seinsommarsal kjøpte vi det fantastiske utandørsteppet som er nesten 3 meter på tvers! Det passar perfekt inn på den eine verandaen vår! Vi lot teppet ligge ei vekes tid, så tok vi det inn ein kveld det var meldt regn. No ligger det på loftet og blir nok gløymt til neste år. Da blir det fint å gjenoppdage det! Det er så stort at eg har trua på at vi finner det igjen!
Sommarglade blomar på verandaen ved kjøkkenet! Disse stod fint nokre veker heilt til de stod for lenge med røttene i vatn og vart både brune og slappe.
Vi kjøpte med oss den største ananasen vi har sett frå butikken. Men da vi kom heim såg vi at den var full av små fruktfluer. Då fikk den stå ute nokon dagar før vi åt den. Det var eigentlig fint!
Denne vasa kjøpte eg for 20 kr på Kremmerhuset - og den liker eg så godt! Her havnar ofte småblomar og strå som eg finner i grøftekanten når eg er ute og går. Da trenger eg ikkje så masse, sidan det ikkje skal være ein bukett. Ein blomst er nok!
Den kvite rododendron vår blomstrar alltid to gonger. Her er frå andre blomstringstid i slutten av august.
Vi kjøpte oss eit amerikansk blåbærtre til å ha i hagen. Det kom med masse blåbær som vi har kosa oss med etterkvart som de har blitt modne. De smaker så friskt og godt! Eg håper det overlever og vil trivast hos oss!
Epletreet vårt hadde rekordmange blomar i vår, men ikkje eit einaste eple! Derfor har vi kjøpt eit nytt epletre som vi har planta i fin flygeavstand frå det som har stått der sidan 2010. No krysser vi fingrane for epler i 2020!
Denne triste, lille rosebuska kjøpte vi også med oss. Den vart berre trist og slapp, og no har den mista alle rosebladene også. Det skal den kanskje, eg veit ikkje, men eg håper den kjem seg til neste år!

Etter uværet som har vore i helga ser hagen vår meir ut som ei slagmark enn noko anna! Heldigvis har vi hausta inn det meste som er der, men det ser ikkje bra ut! Det gjør ikkje det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...