torsdag 2. desember 2021

November

Etter regnrekord i oktober var hadde vi endelig nokre dagar med lys i november! Eg prioriterte 15 minutter utetid på heimekontoret titt og ofte - det føles lurt.


Søndagstur i skogen med låg sol, minusgrader i skyggen og varme i sola! Det trur eg er de beste turane!
Eg trur det har vore sol kvar einaste søndag i november! Her frå ein søndag på Troldhaugen! Eg vart så overraska over at denne lille perla ligger kun eit drøyt kvarter frå huset vårt - og vi er der nesten aldri! Høve var Nina Grieg-minifestival. Huset var ikkje åpent, men vi ville ikkje inn i dette været uansett :)


Ein regnfull dag på heimekontoret er fin i selskap med levande lys. 
 - og å utnytte moglegheita til ein litt lengre skogstur i lunchen. Låge vintersol - hei hei!
Vi var med på lysfest - heilt lokal, men dog - og vart kalde på beina og varme i sjela.
Siste søndag i november. Sol og vindstille. I sola var det litt varme - i skuggen minus 7. Ein magisk tur i skogen etter frukost før vi fikk finfint besøk i hus.
Etter ufrivillig pause frå vår tradisjonelle bakedag med venner var det ekstra fint å kunne gjennomføre det i år med friske folk i begge hus!
Siste måndag i november var eg på programslipp på DNS etterfulgt av førestilling. Da eg kom ut av teateret i 21-tida snødde det sidelengs - så stilig!
Med snøstorm heile natta var det fint å vokne til årets første skikkelige snødag siste dag av november. Ein kan også sjå kva Toulouse bedriver utetida si med - han liker snø og synas det er kjekt å leike!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...