onsdag 4. mai 2022

Jeg velger meg (sommar) april anno 2022

Middagsbesøk midt i veka med tilhøyrande raske-med-seg-dessert frå den lille butikken på veg mellom jobb og buss. 

Vi bakte til kyrkjekaffe og tok sjansen på at Spiderman var innanfor. (Det var det :))
På tur i skogen låg denne i søledammen ved sidan av vegen. Eg skjønnar ikkje korleis ei så fin rose kan havne der.
Meditasjonskonsert i Korskirken.
Påskeferie i framtidsfylket. Her frå Astruptunet.

Også nokre påskedagar heime før jobb- og skulestart. Påskeliljer frå eigen hage, for ein luksus!
Knallvær og sommarstemning! Eg kjøpte hengekøyestativ slik at eg omsider vi tatt i bruk den nye hengekøya eg snubla over etter fjorårets sesong. For tida leser eg Will Smith sin biografi.
Nydleg tåkete morgon på heimekontor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...