torsdag 4. oktober 2012

Mariustunika - og sesongkjøp

Eg strikka ein Mariustunika til Janna i vår som vi no endelig kan ta fram igjen! Den var veldig gøy å strikke; eg elsker mønsteret! I dag har eg på meg Marius eg også, svigerinna mi har strikka ein Mariusgensar til meg med rundfelling - og den er så fin!! På kontoret var det fire andre som også ønska seg lik gensar som eg har fått - og kanskje ei snill svigerinne som er ein racer på strikkepinnane?
Tightsen kjøpte eg for 30 kr på Lindex i sommar. Det var rart å kjøpe ein varm tights med litt juleaktig mønster da, men no er den perfekt! Til tross for regn i bøtter og spann - vi er jo heldige som har fleire årstider slik at vi kan variere litt på klesfronten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...