onsdag 23. januar 2013

Prikk og Flekk

Sjølv om ungane er i barnehagen denne veka er det famleis Prikk og Flekk-fokus i heimen. Til og med på duken vår som du ser:) No er vannkoppane erstatta med vonde sår med skorper som klør. Vi smører begge med A-krem som hjelper litt. Måndag og tysdag ville ikkje storebror i barnehagen "Eg vil ikkje at de andre skal se prikkane mine!", noko som resulterte i tøffe og lange leveringar. Men i dag var alt som før - og de ansatte i barnehagen forteljer at han svarer fint og konkret når de andre ungane spør kvifor han har prikkar i anletet "Fordi eg har hatt vannkopper. Men det har eg ikkje lengre!". Lillesøster hadde mykje mindre prikkar - kun fem i anletet som framleis viser - så ho bryr seg ikkje.

http://ord.no/sok?searchString%3Autf8%3Austring=prikk+og+flekk

...og desse bøkene har vore yndlingsbøkene til lillesøster den siste månaden.

Vi gleder oss til helg, og det har vi gjort sidan måndag! Det er tøft å vere tilbake på jobb og barnehage i full veke etter sjukdom. I tillegg er det travle jobbveker; så sjølv føler eg at eg knapt har tid til å puste. Kun to dager igjen no:)




2 kommentarer:

  1. Enkelte ganger er helga mer etterlengtet enn andre og jeg håper dere har hatt ei god ei så langt!
    Her var det tre flekker på ryggen til storesøster den gang da hun hadde vannkopper og over hele gutten da lillebror hadde det. Ikke kjekt nei!
    Duken din er stilig, jeg har samme;)

    SvarSlett
  2. Det er så stor forskjell! Utruleg! Duken er så flott - god smak over heile landet!:)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...