tirsdag 16. april 2013

Rakettsjukdom

Natt til i går lærte vi at vi ikkje lenger kan drikke smoothie til kveldsmat. No som lillesøster har slutta med bleier på natta utfordrer vi sjebnen når vi lar ho drikke eit stort glass rett før sengetid. Tissing og urolegheiter førte til (?) varm og sutrete jente måndags morgon. Det var ingen feber på termometeret, så eg leverte ho i barnehagen - full av dårleg samvittighet. I går sovna ho på sofaen i det samme ho kom heim og åt lite. Da vi la ho ein time før vanleg hadde ho 39.4 i feber, så eg avlyste møter og varsla sjefen om at eg måtte bli heime i dag.
Lillesøster sitt rom - fult av besøk i påska.
Men kven vokna i dag med sprett i beina og fant i augene? Jo det var lillesøster det! Men da hadde eg alt latt klokka gå slik at ho kunne vokne av seg sjølv - og da hadde vi 20 minutter på å kle på oss og vere i barnehagen før frukosten begynnte kl.08.30. Og da har vi ikkje tid til å la lillesøster gjøre ALT sjølv. Derfor leverte eg igjen ei grinete jente på avdelinga i dag (også lurer eg på om ho kanskje var bitte litte granne varm i panna - feber eller trass?).

Storebror på den andre sida viste STOR evne til å omstille seg da vi gjekk frå" pappa skal hente deg og levere deg i barnehagen", til "du skal få spise frukost her heime før pappa kjem og hentar deg", til "ok, lillesøster er frisk - vi suser av gårde til barnehagen", til at når vi kom i barnehagen og han ikkje fikk leike før frukost slik han bruker; satte han seg ved bordet og var nesten ferdig å spise da eg kom snikandes for ein liten klem etter å ha rive meg laus frå ei hylande lillesøster på avdelinga på andre sida av gangen.



 
Pust. Dagen er i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...