søndag 13. april 2014

Sjøblomst og den hemmelige vifte

Det er ei stund sidan eg las ut denne boka, men eg tenkjer framleis på den. For nokre år sidan var eg heilt hekta på bøker skrive at kinesiske, og gjerne kvinnlege, forfattere. Så hekta at eg til slutt fikk nok. Men denne boka er litt annleis og går inn på deler av samfunnet eg ikkje har lest så mykje om tidlegare. Den beveger seg fint framover med mange uforutsette tvistar. Eg lurer jo på om det er sant - at kvinner hadde eit eige skriftsspråk som mennene tilsynelatande ikkje kjente til.
Slutten, eit kritisk punkt i alle bøker, eg sjeldan god. Ei perle av ei bok - anbefalast særleg om du er litt over gjennomsnittleg interessert i Kina sin historie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...