torsdag 30. oktober 2014

Ein god morgon

Ungane kjem ikkje inn til oss i senga lenger. I helgene står de opp, går på badet og slår på TV. Vi sover. I vekene blir de vekt, eller som lillesøster har gjort i det siste, stått opp, tissa, gått ned i senga si igjen og leser bøker medan ho ventar på at eg skal komme. I dag tidleg kom ho listande inn på soverommet kl.06:32. Eg var alt halvvoken, og det var så koselig å få besøk!

I tre veker har eg sove på gjesteseng hos storebror. Det er det lengste eg samanhengande har sove utan mannen sidan 2003. Det er faktisk litt uvandt å dele seng igjen, så eg har sove litt av og på de siste nettene. Lillesøster tar mindre plass i senga enn mannen da, men så ligger ho til gjengjeld så mykje tettare! Kjempekoselig å ligge å synge med ho i senga ein halv time før vi stod opp i dag altså!

Men eg skal be ho om å gå tilbake til rutinene sine i morgon. Dette er nok ikkje like hyggleg kvar morgon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...