søndag 22. mars 2015

Beef Yerky og Clausthaler

I veka fikk eg tilsendt Beef Yerky Peppered og Clausthaler Pale Lager frå LikenShare. Så i går diska vi oss med nye smakar og "Dum og dummere 2".
 Beef Yerky er eit fenomen i USA,  eg hugsa at folk snakka om det, og eg har høyrt om det i filmer. Men eg har aldri smakt, så eg var veldig spent. Designet på Clausthaleren er så fin at eg nesten kjøpte det her ein dag eg var på butikken i solskinn - den lillafargen appellerte veldig til vårhungrige meg!
 Yerkyen var veldig god dei første bitane. Litt søte, perfekt peppra og gode. Men så vart de litt seige, de kunne med fordel ha vore tynnare. Eg er ikkje ein kjøttelskar, så faktisk vart eg litt uvel av å snackse kjøtt - sjølv om eg delte denne lille posjonspakkningen på 25 gr. med mannen. Han likte den ikkje så godt. Men det er i alle fall perfekt som turmat, som alternativ til salte og usunne kjeks!

Lageren var veldig god! Frisk og smakfull!  Begge likte denne, så den kjøper vi nok igjen!
 Digger oksygenfjernaren som låg saman med Beef Yerky! ! Slike ting fasinerar meg!
Eg ba storebror om å rydde golvet før han gjekk på besøk. Eg veit ikkje om dette var betre ;)
I skrivande stund er ungane på besøk hos venner medan eg og mannen skulle tapetsere. 20 minuttar før ungane skulle gå las vi på tapetlimet at veggane og rommet måtte vere minst 18 grader før vi kunne tapetsere. Gangen vår er eit påbygg, og iskaldt no som det har stått utan isolasjon og indre tak i halvanna månad. Derfor jobber mannen no med å isolere taket og varme opp rommet, så kanskje; om vi er heldige;  får vi tapetsert i ettermiddag. Så masse for å sende ungane vekk så vi fikk jobbe i fred!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...