tirsdag 21. april 2015

Sesongbytte

Etter gårsdagens sommar overser eg at det har vore overskya og fire varmegrader i dag og har brukt ettermiddagen på å rydde vekk vinteren.

Ei full maskin med huer, votter, halsar, buff, skjerf og hanskar vart vaska i helga og i dag sorterte eg vekk det som var for lite og det som skal vere i par, men som no kun var ein - og la alt på plass i ein kommode vi har i boda. Håper det er leeenge til eg skal nedi det igjen. Og når eg må det er det i alle fall litt hyggelig at det er ryddig, reint og klart til ny vintersesong.
Vinterdressane til ungane er vaska i dag og heng til tørk. Eg vaska de i påska også, men jammen måtte de bli brukt mokre dagar i april også! Snart rydder eg ull nedover i skapene og tynne gensere og sommarklær opp, men eg trur ikkje det er noko vits å gjøre før eit stykke uti mai. Men snaaart er det varm vår, og da!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...