søndag 24. januar 2016

Hjulskift

Etter anbefaling frå leiar av fylkeskommunen sitt utval for kultur, idrett og regional utvikling, Beate Husa, lånte eg meg ei bok på biblioteket - Vigdis Hjorth sin "Hjulskift". Husa nevnte den i eit framlegg på eit seminar i vinter, som ei bok som veldig godt skildra korleis det var å komme saman med nokon som har totalt ulik kulturell preferanse enn deg.
Kulturell kapital, kulturinteresse og smak er noko av det eg skriev om i masteroppgåva mi, og absolutt noko eg er innom både på jobb og privat kvar einaste veke. Eg likte forsåvidt boka litt, og fann fleire formuleringar der som eg sjølv kunne sagt og meint. Kulturkløfta var fint illustrert og eg likte utvikltinga som professoren går igjennom. Ein litt sånn "stikk fingrane i jorda og tenk igjennom alt. Ein gong til. Med nye briller."
Berre det å låne ei bok på biblioteket - det var gøyt etter gammalt! Vi låner masse til ungane der, men sjeldan noko til oss. Denne rakk eg også å lese ut før månaden var omme. Ikkje så spanande bok, alt sett under eitt, men med gode refleksjonar og interessante poeng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...