fredag 5. februar 2016

Nyttårsforsett

Vi bruker å ha nyttårsforsett. Tidlegare har vi hatt "vaske av kjøkkenbordet med det samme vi har rydda av" og gjøre ein familieaktivitet i månaden. Begge desse har vi gjennomført, og ilpet av året som gjekk vart det ein vane. Vaskinga hadde vi før vi flytta til nytt hus, så det var nok i 2009. Aktivitetane var i 2011. No gjør vi masse saman heile tida, aleine eller saman med andre. Akkurat det er jo enklare når ingen skal sove midt på dagen, så store barn gjør seg.
Nye ecco-vintersko. Godt fottøy er viktig!
I fjor hadde vi desse nyttårsforsetta. Kvardagsmiddagane har vi hatt nokon av, men det viste seg å vere vanskelig å få til i praksis - men ideen er jo god! Til dags dato har eg ikkje vore på vg.no sidan 2014. Eg har vore på dagbladet.no tre gonger, da rett inn på artikklar som eg trengte på jobb. To av de gongane var i januar i år, den siste (eller første) var i desember i fjor. Så denne klarte eg fint, og er så glad for at eg starta med!
På veg heim gjennom parken.
I år har vi eit forsett som seier at vi skal la bilen stå når vi skal på noko som er i nærleiken. Vi er i gåavstand til fritidsaktiviteter og mange av ungane sine venner, og da skal vi gå. Det er berre å begynne litt før. Trudde eg.
På veg til danseskule.
Med januar i boks kan eg rapportere at eg har lært nokon småting av denne gåinga. Til parken. Til venner. Til dans. Til speider. Til møter. Til konserter. Til bursdager.

1) Sjølv om det ikkje regner når du går, eller berre regner litt, så er det ikkje sikkert at det er like fint heile tida. Kle på deg! Klær etter vær! Ver negativ!!!

2) Hue og hanskar eg fint. Også på voksne.

3) Refleksvest! Megaviktig!

4) Unger går treigt. Get used to it!

Hardkjøpte erfaringar her altså. Etter ein tur i regn og kuling sist tysdag låg eg sjuk i fem dagar etterpå. Eller - det hadde eg jo ikkje tid til, og det er ikkje gøy å vere sjuk på jobb. Ungane er flinke, de er vande med å vere masse ute. Eg er også flink når vi skal på TUR-tur, men når det er småturer for å komme ein stad der vi skal vere inne, så kler eg meg som eg gjør når eg skal køyre på jobb. Det er ein stor forskjell der. Eg lærer.

Vi har køyrt to gonger til ting i nærleiken pga tidspress. Det er ok. Vi skal bli flinkere, ikkje fanatiske. Ungane er heilt med på notene. Lillesøster trur det er fordi bilen vår trenger litt ro og fred i garasja, det er jo ein fin tanke :) Mest trenger miljøet færre bilar. Og vi har veldig godt av kvardagsmosjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...