mandag 9. mai 2016

finn.no!

For ei helg! Det var heilt rart å køyre på jobb i dag, eg har trudd at eg har hatt sommarferie de to siste dagane! Kvilepuls og masse is - mmm!
Dette! I heile går!
På laurdag fikk eg solgt ein brudekjole som har hengt i skapet sidan 2008! Eg kjøpte den brukt, men da eg var hos skreddar fikk eg beskjed om at den ikkje kunne tilpassast meg. Den var rett og slett for lang i ryggen. Ho som kjøpte den av meg i helga var 10 cm høgare - så den satt perfekt på ho! Det er ikkje lett å selgje brudekjolar, det er så mange der ute!! Derfor er eg superhappy for å vere kvitt den, samt at skapet vart halvtomt etterpå! Finfint! Takk finn.no!

I sommarvarmen i går sakna vi fælt eit utebord til verandaen. I fjor hadde vi to som vi valgte å selgje på finn.no og enda har vi ikkje fått kjøpt oss nytt. Eit raskt søk på finn, så dukka dette flotte bordet opp!
Med fire stolar! Alt i tre og ferdig montert! Dette kosta oss 500 mindre enn eg solgte brudekjolen for, så her har vi gått i pluss både på den eine og den andre måten! Superflaks! Det var nydelig å spise middag her i går!
No som vi har så fine møblar på verandaen kom behovet for å vaske den litt også - så no har vi litt jobb å gjøre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...