søndag 15. mai 2016

Grønsaker!

3 av de 5 om dagen skal vere grønsaker! Annankvar veke får eg levering frå Finnegården som kjem med økologisk, kortreist og frisk mat! Eg har 2/3 av boksen med grønsaker, den siste delen med frukt. Kva som er i kassa er ulikt frå gong til gong - eg lar de velgje det som er best akkurat den veka.
Bladpersille, gigabønner, lauk, pære
Det spanande er jo å få heim ingrediensar eg ikkje normalt kjøper! På den andre sida trenger vi å ha tid til å lage noko utav de. Så langt går det fint, og det er masse ein kan putte inn i vanlege rettar også.
Ananas er jo dessert! Denne serverte vi (nydelig var den) til dessert den dagen eg fikk kassa. Sidan det ikkje er behandla opplever eg av og til at det rotner fortare - så det må etast!

Ein av våre favorittrettar er couscous med grønsaker og reker. Vi lagar 4 dl fullkornscouscous trekt i vatn med buljong. I steikepanna går paprikaer, lauk, erter eller evt andre grønsaker ein har liggande. La dette surre til couscousen er ferdig, så miksar du alt saman i steikepanna og tilsetter ein boks ferdigpilla reker - også er det vel bekomme! Her er det masse grønsaker, masse mat og ikkje minst går det superraskt å lage!
Italienske fargar :)
Smakar ekstra godt med bladpersille på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...