torsdag 12. mai 2016

Spiderman og meg


Juhuu! Eg er enebarn!
I dag tidleg var det berre meg og storebror som skulle opp og ut dørene. Da skulle ein jo tru at morgonen var roleg og oste av god tid, og at ein til og med var tidleg ute på jobb. Men - nei. For det første såg vi begge mulighetene for ei litt lenger natt, så vi stilte vekkerklokkene litt seinare enn vanleg. Sove 20 minutter ekstra? Ja takk! Og med det vart det ein vanleg morgon - i alle fall når det kjem til klokka og når vi faktisk var i bilen.
I C U!
Også var det den skulebiblioteksboka som skulle vere med i sekken. Kvar ligger den? Noko av det verste eg veit det er å leite etter ting på morgonen. Heldigvis fant eg den i leikekassa, men det var først etter at eg hadde gitt opp. Slike ting tar lang tid!

På veg til skulen kom det ganske så snasent frå baksete: "Istadenfor krig burde de berre ta håndbak." Ååhh, eg er så enig!! Tid til å fundere på korleis verden hadde fungert betre - det har vi (nesten) alltid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...