tirsdag 26. desember 2017

Faddergåver

I fleire år har eg sikla over "lag din egen såpe"pakkane på Panduro. I år raska eg med meg ein pakke og gleda meg til å lage såpe heime! Ein formiddag ei helg solgte eg inn ideen alt eg kunne - NO skulle vi LAGE såpe!
Eg vart litt skuffa da eg åpna boksen og såg at der låg det alt såper - og alt vi skule gjøre var å smelte de. Først kutte i mindre biter, også smelte. Altså kunne ungane gjøre ein ting. Fram med kniv!
Det var tre fargar såpe i eksa, så vi miksa nokon for å få orange og grøn i tillegg til gul, blå og raud. Her er de i vannbad og smelter som berre det,


Etter at såpa var smelta helte eg den i former. Det tørka ganske fort og da var det klart for ny ladning. Det vart litt til overs som vi helte i isbitformer frå IKEA - slik fikk vi også fiskesåpe.
Vi pakka de inn to og to og la de saman med ei litt julete håndduk. Sjølvlaga - nja, men i alle fall nok. Det er sikkert vanskeligare å koke heilt frå bunnen av. Det er sikkert uvitenheten min som gjør at eg trur at det er easy-peasy. Jaja - gåvene vart i alle fall ferdige! Og ungane synas det var kjempegøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...