onsdag 30. mai 2018

Siste vekene i mai


I år er eg ein av de mange frivillige som får Festspillene i Bergen til å gå rundt. Festspillene er lagt til ei veldig travel tid, og i år trur eg det har vore meir enn tidlegare; så eg fikk ikkje jobbe så masse som eg hadde ville. Men to forestillingar som frivillig er betre enn ingen! Åpninga på Torgallmenningen fikk eg sjølvsagt med meg - som publikummar.
 Saman med biologforskarar frå universitetet gjekk eg kveldstur opp på Lyderhorn for å feire bursdag på toppen! Bursdagsbarnet hadde kaker med seg i sekken, så det vart ei laaang pause før vi gjekk ned igjen!
 Ei helg i mai var det teatervitskapskonferanse på universitetet. Eg hadde meldt meg på, men helga vart etterkvart fult opp av aktiviteter - men eg fikk med med åpningsarrangementet; det er ikkje dårleg berre det. Her er vakre Botanisk hage.
 Saman med speidergruppa til storebror fikk eg og lillesøster haike med på speiderleir på Tyssøy. Med varm sol og ubegrensa tilgang på hav vart dette eit nydleg døgn!

 Godteltet fikk lufta seg for andre gong på seks dagar! Ungane sov i lavvo, eg og mannen hadde god plass her. Med denne utsikta da sola kom på teltet vårt kl.07:00 laurdags morgon.
 Med alt det finværet vi har hatt har vi sett masse på innsida av verandarekkverket. De siste dagane har vi tatt av den no så stygge planken på toppen og kjøpt ny topp - ferdig grunna og malt. Medan toppen var av malte vi innsida slik at det vart kvit og med maling over heile. To kveldar så var det gjort.
Prosjektet står litt på kvil no som vi prøvar å komme oss igjennom hektiske dagar i tropehete. I dag skal vi rett på stranda etter jobb og skule. Det vi eigentlig hadde tenkt å gjøre utsetter vi. Vi må kjølne oss ned! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...