onsdag 3. april 2019

Sidan sist: mars

Han her altså! Han har ikkje heilt klart å gjøre seg til konge over tomta vår, puslete som han er. Han er stort sett glad og fornøyd, men han hadde ei lita periode med innetissing og stressoppførsel. Det har kanskje ikkje hjelpt at vi har satt han på fransk diett - altså at vi veier opp maten hans og han får kun det han skal ha. Han spiser enormy mykje, så vi måtte berre begynne å kontrollere det.

Båttur til Sunnfjord i strålande vær for ein liten vinterferiepause!


Litt meir dagslys kvar dag! Eg lærte kva vårjevndøgn er og digger det. Med dagslyset kom også innimellom tørr asfalt og tørr veranda. Oppussingslysta kom over oss som vanleg, og samtidig ønske om å få blomster over alt!
Det har blitt få vinterturar på Lyderhorn i år, så ein laurdag det var sol og snø på toppen gjekk eg opp. Ikkje fullt så masse snø som i fjor, men bra nok!

Marsværet er alt mellom vinter og vår. Her på joggetur ein av vintermarsdagane med utsikt mot Løvstakken.
Ein ørliten forsmak på våren fikk eg på jobbreise til København. Her fullmåne like ved Tivoli.
Tre nydelige dager med faglig og sosialt påfyll var herleg!
Slike møterom er fantastiske! Sjølv om det ser varmt og godt ut var det kaldt og masse vind. Torgalmenningen.
Nok ei jobbreise, denne gongen til Oslo. Kaffe og sol over skyene, alltid fint!

I Oslo var det varme, og vi fikk sitte litt ute i pausene og nyte solstrålene. Her er eg litt tidleg ute på dag ein, så eg fikk sitte ved elva og kose meg!
Storebror sin bursdag vart feira tre heile dagar til endes, også var april kommet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...