tirsdag 6. november 2012

Kort

Det har vore mange runde dagar i år.
Ei på 40, ei på 60, ei på 70 og ei på 80 - og det er berre i nærmaste familie!
Det kjekkaste med runde dagar er at det er ein grunn til å treffast!
I alle fall når bryllupa lar vente på seg! Eg og min eldste bror er de einaste som har gifta oss de siste 20 åra. Og vi er framleis lykklege gift (på kvar vår kant vel å merke;)), så ekteskapet er jo berre å anbefale! Det å bli rundt år også, for så vidt. 

Men no har vi fått invitasjon til eit bryllup i næraste familie! Hurra for brudeparet og hurra for oss som får vere med på festen! Håper de resterande 20 søskenbarna vi har hiver seg på lasset også!

Julebordfeiring med dansing til langt uti de små timar gav meirsmak! Så da var det ekstra kjekt å komme heim til invitasjon til nok ein fest i posten:)

Ein lokal helt har sagt det slik "Eg viste ikkje kva lykke var før eg gifta meg. Og da var det for seint."

Nei, DET stemmer ikkje! Som ho da. Brura.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...