søndag 21. desember 2014

Bøker eg aldri fullførte

Ei avis hadde denne hausten ein artig liten sak som resulterte i ei liste "Bøker eg har begynt på og skulle ønske eg hadde lest, men ikkje lest ut".

Inspirert av den lista lagar eg her ei lita liste med mine bøker. Dette er bøker eg har kjøpt og eigd og verkleg prøvd å lese. Prøvd å engasjere meg, og å følgje handlinga. Å bry meg om det som skjer. Men nei.

1. Dante "Den Gudommlige Komedie"
2. "Shakepeares samlede verker"
3. Hamsund "Pan"
4. Dan Brown "Den digitale festning"
5. "Strindbergs samlede verker"
6. Alle bøkene eg har prøvd meg på av Jan Guillou

7. Olav Duun "Mennesket og maktene"
Eg er så redd for å gå glipp av store litterære opplevelser - det kan kanskje forklare kvifor det er nokon klassikarar her. Eg har lest og forkaste mengder av "vanlege" bøker også, men de hugser eg ikkje i etterkant. Desse har eg lest rundt 100 sider av og lagt de vekk. Gitt de vekk ofte.

Eg skulle ønske eg hadde lest de og likt de. Men nei. Det finnes for mange gode bøker, bøker eg liker, til at eg skal bruke tid på å snegle meg igjennom ei bok som ikkje treffer meg.

Mannen har pløyd igjennom Jo Nesbø sin "Snømannen" på ei veke. DA er det ei bok som er verdt å lese!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...