torsdag 4. april 2013

Arbeidsteikning

Du ser kva det er?
Storebror er ømfintelig for lys om morgonen. Det gjer seg utslag i at han vokner idet sola treffer husveggen vår rundt 06.14. No har vi har strålandes sol i Bergen de siste FEM ÅRA (det føles i alle fall slik : D) - så vi har gjort nokre tiltak.

Tiltak ein vart planlagt med ei flott arbeidsteikning som storebror laga sist måndag da han var heime med febersjuk lillesøster (og pappaen). Arbeidsteikninga var hans eigen ide sidan faren ikkje skjønte heilt kva han meinte. For å hindre lyset i å komme inn på rommet hans ville han henge opp eit ekstra tøystykke over gardinene med spiker (du ser to spiker på kvar side oppe på teikninga). Når den hang tett til veggen ville ikkje lyset glippe oppover. For at dette skulle henge saman med gardinene måtte vi lage ein heil haug knappar slik at vi kunne kneppe de saman. Gardinene måtte henge tett saman - også kunne vi tape de fast til veggen på undersida slik at lyset ikkje kunne sive inn der heller. Smart!

Dette har vi gjort - om enn på ein litt enklare måte. Gardinene er lystette og han har persienner, men likevel var det behov for

Tiltak to er å byggje ei hule i senga ved hjelp av puter, bamser og bøker. Det har eg ikkje bilete av, men han har lagt ei stor pute oppå sengekanten over puta si slik at han ligger i ei sprekk mellom desse to. I dag tidleg spurte eg han om han ikkje synes det var vanskelig å puste inni sprekken. "Nei, eg synes ikkje det. Men eg har prøvd andre løysningar også. Men så synes eg at dette var den beste måten å gjøre det på. Men HEILT mørkt blir det ikkje."

Han fasinerer meg. Og gjør meg så stolt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...