onsdag 3. april 2013

Barnebursdag 5 år

 De siste vekene vart det klart - han ville ha prinsekake! Eg laga prinsessekake til lillesøster da ho vart eitt år - og laga no den blå versjonen av den kaka.
 Partybags - litt snop, ballong, blyant og piratviskelær.
 Og her er det ferdige resultatet (og det er LOV å le - vi lo MASSE!). Kaka er ikkje så skeiv som den ser ut; det er kun tårnene som står skeivt på. Sjølve kaka er laga av sukkerbrød i langpanne som eg så skar ut i tre sirkler. Kaka er fylt med krem og masse bær - knallgod! Tårna er enkelt og greit rullekake frå butikken med marsipan rundt. Det var tårna som var populære - men ungane åt kun kjeksen på toppen:)
 Ballongoppblåsing på laurdags morgon - innimellom morgonkaffeen - gjestane skulle komme kl.12.
 Bursdagshattar, Biler-serviettar, fløyter (viser ikkje) og drinkpynt på glassene (frå Søstrene Grene).
 Bursgdagsbarnet hadde bestemt at vi skulle servere pannekaker, så da var det bra at eg har to steikepanner!
 Det er alltid veldig lenge å vente på at gjestane skal komme!
Festen var bra, bursdagsguten var fornøyd og sliten. Og eg hadde gløymt at eg hadde gøymt ymse oppvask i komfyren rett før gjestane kom. Oh well ... play hard - work hard!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...