fredag 31. januar 2014

gå. eller kunsten å leve et vilt og poetisk liv

Hjelpes kor eg ELSKER denne boka! Eg fikk den til jul av ei venninne og bruker kvart ledige minutt til å lese i den samtidig som eg vil at den skal vare leeeengeeee! Skrive av bergensforfattaren Tomas Espedal i 2006 og nominert til Nordisk Råds Litteraturpris (kva bok fikk den prisen? Den kan umogleg vere betre enn denne!).
Hovedpersonen beveger seg i området frå Bergen og oppover til Sogn og Fjordane, og skildrar områder eg kjennner godt - og har gått sjølv. Mest liker eg den rolege tonen, de filosofiske tankerekkene, og kjensla av å gå saman med han; sjølv om eg sitter i stolen min med teppe på og leser.
Ei perfekt bok for alle som er glade i å gå. Og som ikkje kan vente til at lungene er friske OG det blir varmt nok i været til at ein kan komme seg ut på tur igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...