fredag 17. oktober 2014

Endelig!

I dag tidleg var avtalen at storebror skulle sove litt lenger, at eg skulle vekke lillesøster først. Eg sover på rommet hans no medan vi pussar opp soverommet vårt, så etter at alarmen hadde vekt meg i dag skulle eg liste meg ut. Men da kom det frå senga på andre sida av rommet:

"Mamma? Mamma? Eg har mista tanna mi!"

Han sa han hadde vokna av alarmen også hadde han kjent at det låg ei tann laus i munnen. Og der var den!

Mannen er heime med febervarm lillesøster i dag, så for at han ikkje skulle slenge glasset med tanna i i oppvaskmaskina skeiv storebror lapp, TANN.

I kveld vil han pusse den slik at den er skikkelig rein og fin til Tannfeen kjem. Dette må du tru er stas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...