torsdag 13. november 2014

Å leve

Eg følgjer renpoesi på instagram, og ho minner meg av og til på gamle favorittar, og gjer meg mange nye. Dette er ein av mine favorittdikt:

Å leve

Å leve er ikkje akkurat det lettaste som finst
ikkje alltid vakre roser
og fin musikk
med sidan no
dette orgelet likevel står her
kan vi vel spele litt på det
                                                                                          Arne Ruset

Utsikt frå hytta til mamma og pappa.
Det er så flott! Så masse ein kan seie om musikk spesielt og kultur generelt! Denne veka har eg gått frå den eine kulturelle opplevelsen til den andre, både på jobb og privat. Fantastisk! Og veka er enda ikkje over! Vi har masse å glede oss til de neste dagane - og i tillegg skal det vere sol! Er vi ikkje heldige?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...