tirsdag 11. november 2014

Aida

Åh kor eg gler meg til i kveld! Eg og ei venninne skal i Grieghallen og høyre Aida av Giuseppe Verdi. Dette er av typen arrangement som eg siklar på, men sjeldan prioriterer. Men når eg blir invitert med er det JA utan betenkningstid!
Barnekorarrangement derimot. Kvar einaste månad!
No er jo eg så heldig at eg kan forlate mann og barn for ein kveld utan at nokon tenkjer over det. Ho som inviterte meg har ein liten baby heime, så i kveld er det "ilddåp" for mannen i huset som skal leggje den sjalu storebroren på fire år, i tillegg til å håpe at lillebroren tar flaske og ikkje griner for mykje. Huff. Ho trenger ein kveld ute, og eg er (sikkert meir enn ho) sikker på at pappen kjem til å klare seg heilt fint! Vi får heller skynde oss heim etterpå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...