mandag 17. november 2014

Lanternetur

I år, som i fjor, var vi med venner på Lanternetur i nærområdet vårt. I fjor laga vi ikkje noko, men fikk låne lanterner av de meir erfarne foreldrene. I år ville vi prøve å lage noko sjølv. Lillesøster ville lage lanterne, medan storebror som fikk valget mellom å pynte pepperkakehus eller lage lanterne valgte det første, og det var det.
No er det jo av og til slik at eg overvurderer kva ungane får til, så den som vart sittande å lage lanterne medan lillesøster satt og såg barneTV på fredag - det var meg. Medan mannen stod ved kjøkkenbenken og satte saman pepperkakehus. Hahaha, det er SÅ STAS å gjøre noko saman med ungane ;)

No var det terapautisk å jobbe med lanerna altså, så eg gjorde det med glede! Halvparten vatn og halvparten trelim - også opprevne avispapirbitar. Eg smelte eit par lag på ballongen, og lot det ikkje tørke mellom kvart lag. Eg lot den stå til neste dag og da var den blitt knallhard! Vi sprakk ballongen, også kunne lillesøster male og strø glitter på.
Dette klarer ein fireåring!
Eg stakk ho hull og trakk igjennom noko gåveband. Eg hadde kjøpt elektriske telys så vi ikkje skulle måtte tenkje på brannfare.

Vi prøvde ut lanterna på badet med lyset av (det einaste rommet utan vindaug), og da såg vi at det var lurt med aluminiumfolie inni som reflekterte lyset meir. Som sagt så gjort. Og da var den klar:

Lillesøster sin heimelagde lanterne.
Storebror rappa lykta til julenissen som vi fikk av naboane før de skulle flytte inn i blokkleilighet. Den er stor og held ei skikkelig lykt. Lykta funger finfint så lenge vi ikkje bruker ekte stearinlys, da blir den gloheit!
I år hadde turen blitt annonsert på facebooksida til barnehagen, og det var så koselig å sjå barn med lys komme gåande mot oss frå alle kantar før vi begynte å gå! Vi vart ein heil stor gjeng, så kjekt! Vi gjekk to runder på den store fotballbana. Det var heilt mørkt, og stjerneklart - og berre heilt flott! Også 10 varmegrader - galskap! Dette er ein kjekk tradisjon!

Jeg går med min lanterne
Og min lanterne med meg
Der oppe lyser det stjerner
Her nede, her lyser jeg
Mitt lys går hen, nå går vi hjem
Rabimmel rabammel rabomm
Mitt lys går hen, nå går vi hjem
Rabimmel rabammel rabomm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...