søndag 20. mars 2016

Kunsten å høre hjerteslag

Sidan eg i mars skulle suse litt fram og tilbake med buss og tog ville eg finne meg noko å høyre på. Eg prøvde noko podcast, men fann ingenting er likte godt nok. Derfor lasta eg ned appen "Storytel". Her har eg tilgang på masse lydbøker! Eg ville høyre "Bienes historie" - ei bok som har 89 på venteliste på biblioteket, men den hadde de ikkje der inne. Da høyrte eg heller ei anna bok eg har lurt på å kjøpe meir enn ein gong, "Kunsten å høre hjerteslag".
Boka handla om ein som vart blind, og snart høyrte han så godt at han kunne høyre hjarteslagene til mennesker og dyr. Han lærte seg å gjennkjenne de, slik at han kunne høyre kven som kom basert på korleis hjartet slo. Boka starta litt treigt, men den tar seg opp! Det er ei historie i historia og denne blir lest av ein mann. Sjølve rammen rundt denne historia blir lest av ei dame. Det er særleg slik at bøker er ekstra bra i lydbokform! Ei varm, roleg og fin bok - med lærdom! Slutten er fantastisk, som seg hør og bør på slutten av ei slik kjærleikshistorie. Høyr den!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...