torsdag 17. mars 2016

Soltorsdag!

Våren er komt og det gledast! I dag har eg gått med turtøy heile dagen! Vi tok nokre arbeidstimar etter lunch og gjekk på tur i sola. I sekken hadde eg kakao, kaffe, Kvikk Lunsj og appelsiner, så vi fikk oss ein kjempefin tur!

I ettermiddag skal eg vere med lillesøster på tur saman med ei førskulegruppe ho er med i. Så flott å bruke dagen ute, i alle fall så masse som er mogleg på ein vanleg torsdag!
Bileta er frå ein finfin søndag på Kvamskogen da vi var med på eit familiearrangement der. Vi fikk mellom anna køyre hundeslede, og det var supergøy! Eg og lillesøster tok tre runder! Her er det storebror og mannen som gjør seg klare.
Ungane fikk spraye kunst på snøen, vi fikk køyre snøskuter, ake i superfort alle fire på samme matte i akebakke og vi fikk base i 2 meter høg snø! Knallgøy!
Eg og lillesøster - klare for tredje runden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...