lørdag 2. juli 2016

Trilogien

Eg er stor Jon Fosse-fan! Eg har lest fleire av hans "samlede skuespill"-bøker og elsker det!! Sjølvsagt har eg opplevd han på teater også, men kjenner samtidig at eg er låst og ganske så bestemt på korleis eg vil at han skal tolkast, så det er lang fallhøgde!

Å lese han derimot er ei glede! Eg jubla da han vann Nordisk Råds Litteraturpris - den fortjener han! Og det er nettopp denne boka han fikk den for. "Trilogien. Andvake. Olavs draumar. Kveldsvævd."
For eit mesterverk! Så bra at eg knapt har ord! Denne bør alle lese! Denne stiller seg, for meg, på lik linje med ein annan klassiker, Hamsund sin "Sult" som eg har lest fleire gonger. Denne boka gjer eg ikkje frå meg, denne skal lesast igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...