fredag 20. januar 2017

Te!

No som eg jobber meg utav ein forkjølelse som har bestemt seg for å etse hull i halsen min er ein kopp te heilt fantastisk! Det kan også vere godt med saftis når ein har vondt i halsen, men akkurat denne runden krever noko varmt!
Telandet over alle teland er vel Sverige! I fjor kjøpte eg fleire pakkar te da vi var der og det viste seg at det var full smakspott på alle! Denne med mintsmak skulle eg ønske eg kjøpte minst fire boksar av - den var så god! Som AfterEight i teform - mmmm!
Denne fine eska med honning - og sitronte kjøpte eg mest fordi den var så søtt innpakka. Men den er veldig god også, og ligger på jobb!
Desse!! Kvifor har vi ikkje sånne gode i Bergen? Har eg berre leita på feil butikk? Ingenting er som ein kopp med ein av desse etter ein iskald tur ute! Tjukk og varm drikke - fantastisk!
Denne er frå coop, men eg har ikkje sett den på butikken her! Litt søt og fruktig - kjempegod saman med ein liten pepperkakemann!

Vi er i disse dager i ferd med å bestemme sommarferie 2017. Samma kor vi reiser så lenge de har gøy te i butikken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...