mandag 11. mars 2013

Salami og Shredded Wheat

Vi har fått prøve to nye produkter gjennom LikenShare - Grilstad Supersalami pålegg og Shredded Wheat frukostblanding. For å ta furukostblandinga først - ein suksess! Storebror elsker den, spiser den saman med yoghurt, aleine som snacks eller som ein del av frukosten sin. Eg har smakt nokon, og de smaker nesten som snop. Det er ikkje rart de er populære! Lillesøster kan styre sonm begeistring - ho er framleis i Cheerioshumør:)

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/H6jRqZlCANo?ref=19688" width="420" height="315" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Lukta av salami minner meg om barndommen - særleg naboen som hadde to jenter eg leika masse med og av den grunn også spiste fleire brødmåltider saman med. Mora i huset laga verdens beste brød, og på bordet hadde de alltid ein Tuppewareboks med salami. Av ein eller anne grunn minner lukta av salami meg om desse måltidene; gode minner altså! Eg er veldig glad i salami, og denne var like god som anna salami eg har smakt. Også lukta den heeeiiilt riktig:)

I kveld skal det derimot bli andre boller på matfronten! Eg og mannen skal på teater, og skal til og med spise noko først! Ein skikkelig datenight! For første gong sidan bryllupsreisa i 2009! Middag på resturant også teater - åh som eg gler meg!!! Dette er tredje dag på rad eg er på teater - i helga var eg og storebror på teater både laurdag og søndag etter fjellturen. Denne gongen er det voksenteater - Shakespeare - forandring fryder:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...