tirsdag 17. desember 2013

Ingen mor ingen jul?


 I dag står det på forsida av BA "Ny doktorgradsstudie viser: Mor får for lite skryt for juleinnsatsen!" Eg blir alltid irritert når eg leser slike påståelege "sannheter" og blar sint opp på side 4 og 5 medan eg freser til kollegaene mine, "BA altså! Eg blir så irritert! De bygger opp under kvinners oppfattning av noko de heilt sikkert kan gjøre noko med, og tenkjer vi ikkje noko om akkurat dette så begynner vi å gjøre det no, for når forskninga viser det så MÅ DET JO VERE SANT!!!!"

Inne i avisa står med med feite typer UTEN MOR BLIR DET INGEN JUL
Eg himler med augene, bretter avisa og mumler "Eg skal berre raskt lese igjennom." Og kva skjer? Jo! Eg blir irritert fordi det er eg, kvinne og mor, som faktisk gjør de punktene som står i artikkelen. Berre høyr her: Julekortene, julebaksten, julegåvene, pyntinga, adventskalenderen og organiseringa av det sosiale samværet. Jadda - eg gjør alt! Det er det eg missliker ved slik forskning. De set negativ fokus på noko som i utgangspunktet (for meg) ikkje er noko problem! Eg forstå at for nokon er jula stress og strev og mas, men ikkje for meg. Likevel merker eg at eg blir provosert, og får lyst å ringe mannen å skjelle han ut etter noter, fordi eg gjør "alt"!

Men kva gjør mannen når kvinna gjør alt dette? Sitter han å ser på fotball på TV? Sover han? Det seier artikkelen ingenting om, men eg veit kva min mann gjør.

Når eg lagar julekortene på kvelden sitter han å jobber med skulearbeid. Når eg baker julekaker er han saman med ungane slik at eg får fred og ro på kjøkkenet. Når eg handler julegåver er han heime med ungane slik at eg får handle utan tenkje på noko anna enn akkurat det. (Og når eg kjem heim reiser han ut og handlar til sin familie, til meg og delar av ungane sine gåver) Når eg pynter i stua er han i kjellaren å rydder rommene til ungane før han støvsuger de. Når eg pakkar inn adventskalendergåvene er han saman med meg og pakker inn halvparten. Når eg organiserer der sosiale samværet sitter han der saman med meg og blir enig om kven vi skal invitere denne gongen.

Det er ikkje slik at kvinna og mora i vår familie gjør alt. Ja, eg har hovedansvaret for mykje, men eg gjør langt ifrå alt! Og hadde eg av ein eller anna grunn ikkje kunne gjort noko, så hadde det blitt jul likevel!

Dermed basta!

Dumme artikkel!:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...