lørdag 18. januar 2014

Dior neglelakk

Om ein ser på samanhengen mellom inntekt og priser betalte eg jo meir for Maybelline-neglelakken eg kjøpte da eg var student enn det eg betalte for Dior-neglelakken no. Likevel føles det RÅFLOTT å kjøpe ein neglelakk for 220 (!) kr!

Eg hadde med meg storebror på shopping, og vi prøvde fleire av fargane til Dior! Han gjekk for neon og glitter - eg ville ha fine kvardagsfargar.
Denne neglelakken er sjølvsagt for fin til å drukne i neglelakkveska mi saman med billige og halvt uttørka neglelakker, så denne står inni speglskapet vårt og skinner!
Kosten er genial - brei og mjuk. Det ER faktisk verdt å kjøpe dyrare neglelakk altså! I alle fall når ein kjøper i farger som er fine uansett sesong og motebilete! :)

Og sidan mormor leser bloggen min - her ser du hekleduken eg fikk:) Den er så flott, så vi bruker den masse! Takk igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...