søndag 27. september 2015

Lappskatteland

Dette er andre gong eg har prøvd meg på "Lappskatteland. En familiesaga" av svenske Annica Wennstrøm. Sist kom eg til side 30, så vart den liggande urørt i to månadar før eg satte den inn i bokhylla igjen.
I utgangspunktet er dette ein poppisklassiker - fire generasjoner kvinner og ein familiehemmelighet. Høyres ut som halvparten av de bøkene som ligger på "Best selger"-listene. Så utgangspunktet er bra. Men eg kom liksom ikkje inn i den.
Den er litt treig. Uinteressant til tider. Men så har den gode deler som gjør at sidene (nesten) flyr. Denne gongen hadde eg bestemt at eg skulle lese den ut, og det gjorde eg. Men ut av huset med den! Bra utgangspunkt, treig bok. MEN i forhold til utviklinga samiske kvinner har gått igjennom de siste generasjonane er den veldig fin, og eg synas den skildra generasjonsproblemer på ein fin og ikkje-dømmande måte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...