torsdag 23. juni 2016

Verdens yogadag 2016

21.juni er Verdens yogadag og som i fjor (les meir om korleis eg markerte den her) var eg med på Bikram Yoga sitt arrangement på Torgallmenningen.
Det var 45 min med Bikram Yoga, 20 min med Yin Yoga og 20 min med meditasjon. Under meditasjonen sov eg meir eller mindre - det var heilt nydleg! Eg var saman med ei venninne som også fungerte som sjåfør, og det var bra - for etterpå var eg heilt i ørska! Det måtte gå over da eg kom heim til eit hus fult i unger og ein mann som stakk rett på møte. Eg la meg tidleg og har sove som ein stein i heile natt! Oh sweet yoga seier eg berre! Magisk markering i går - det er i alle fall sikkert!

I kveld er det St.Hansfest i nabolaget! Eg og to andre nabodamer har tatt initiativet for andre år på rad. I fjor kom det folk frå alle hus med stolar, grillmat og godt humør - eg håpar det blir slik i år også! Det er supersosialt og veldig kjekt å henge i gata med så mange flotte folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...