mandag 18. juli 2016

Ryktet Går




Ryktet Går er eit spel som i alle fall i våre omgangskretsar har gått som ein farsott! Eg høyrte om det lenge før eg fikk prøvd det ut på julebord med jobben i 2015. Etter det måtte eg vente i nokre månadar før eg fikk tak i eit eksemplar til meg sjølv - de vart utsolgte på alle butikkar igjen og igjen!
Dette er eit monster. Mannen gjetta troll.
Alle får kvar si blokk som vi annankvar gong teiknar og skriver på. Det er eit utgangspunktsord, og det er jo om å gjøre at det ordet også står igjen til slutt. Men det er ikkje lett. Det er forresten hysterisk morsomt spele med lillesøster! Ho fikk "Det hvite hus" som utgangspunkt; hahaha; det var supergøy! Eller da stoebror fikk "London" og teikna ei rekke med høgblokker. "Jeg har aldri vært i London, men det er jo en stor by."
Dette spelte eg også på bursdagen min, så det fungerer veldig bra som partyspel også!!
Denne er god! Eg hadde "vannfarger" som ord og teikna det. Storebror gjetta av teikninga mi at det var "maleskrin". Lillesøster skulle så teikne det ordet og teikna det som vi lett kan sjå er ein kunstnar med staffeli og palett. Mannen skulle gjette på dette biletet. Og da vart det hustak! Hysterisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...