mandag 26. februar 2018

9-8-7-6-

9 ting eg har gjort i dag:
Lurt på om eg skal bli lærer (sidan det er vinterferie denne veka)
Spurt de fleste av kollegaene mine om de vurderer å bli lærere (9 av 10 sa ja)
Bestilt flybilletter til jobbtur til Oslo
Nytt synet av snøen som faller over Bergen by
Drikke to koppar americano
Misunna ein kollega som er høggravid med sitt første barn
Etter å ha lest ein artikkel om draumetyding i helga har eg prøvd på det i dag
Kjørt buss
Helst på to nye kollegaer
8 ting eg skal den kommande veka:
Gå på badeland med mann og barn
Vege maten til Toulouse - vi trur han spiser for masse
Gå opp på Lyderhorn og ake ned igjen
Fullføre eit stort nasjonalt prosjekt for ein kollega som er sjukmeldt
Strikke ferdig eit lite babyplagg
Gå på teaterpremiere
Invitere venner på middagsbesøk
Lese i biblioteksboka mi som snart må leverast inn
7 stader eg vil reise til:
No: Kvamskogen - sol og snø
Men ellers: Påskeøya
Tokyo
Hawaii
Uluru
Kilimanjaro
India
6 ting eg gleder meg til:
Påskeferie
Våren
De fleste tingene på punkt 8
Mai med alle sine fridager
71 grader Nord på opptak i kveld
Leksefrie ettermiddagar denne veka
5 ting eg saknar:
Verandaliv i sola
Isbitmaskin
Jogging utan masse klær
Lette sko
Lærarferier
4 ting eg har spist i dag:
Brødskiver
Druer
Søtpotet- og ingefærsuppe
Appelsin
3 ting eg har irritert meg over i dag:
At vekkerklokka ringte midt i ein draum
De blinkande lysa på øyretelefonane til han foran meg på bussen
At ikkje eg også har ferie
2 som har fått meg til å smile i dag:
Lillesøster
Den måndagsmorgongretne kollegaen min
1 favorittsnop:
Sjokolade
Bilen har finfin solnedgangutsikt medan eg er på jobb

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...