mandag 19. mars 2018

Babyskappel

Da bestekompisen til storebror i all hemmelighet kviskra at han også skulle bli storebror var det berre å finne fram strikkepinnane! Med GOD tid til termin satte eg i gang med strikkagenser - babyskappel.
I god driv ein mørk januarkveld
Så langt så godt. Eg strikka til og med tre armer sidan eg gløymde å øke nok masker på den eine. Også sydde eg den saman.
Såe - DEN kan eg jo ikkje gje vekk til nokon!! Eg spurte lillesøster om ho ville ha genseren til den eine dukka si, og det ville ho jo. "Denne dukken er veldig kald. Hun har vært naken siden før jul!" Da er det på tide å få på ho nokon klær!
Og PÅ såg den ikkje så ille ut!! Men da var det blitt til kjole, så det får vere greit.
Dagen etter fikk eg snapp av mammaen med baby i magen. Ho hadde strikka ein nydleg skappelgenser! Så da driter vi i alle fall i det! Eg har strikka noko anna da :) Bileter kjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...