tirsdag 20. mars 2018

Fornemmelser av vår

Sjølv om det er minusgrader i skyggen, sjølv om vi vokner opp til nok eit snødryss og sjølv vi køyrer vinterklær framleis ER det ein fornemmelse av vår i lufta.
Toulouse er ute nesten heile dagen og er heilt utslått når han legger seg nedpå på kveldinga. Han veit ikkje at dette også er normalt! Han begynte å vere ute i romjula, han veit kun om isgrader og snø.
Midterste helga i mars kunne eg sitte på verandaen med tjukk genser og teppe og lese påskekrim med varm kaffe i koppen! Både laurdagen og søndagen! Eg vart til og med litt solbrent! Herleg!

Men så ser det slik ut. Rå snø. Eg har begynt å legge joggeløypene mine der det er bar asfalt. Det er fint, men dessverre er det alltid like ved trafikk; så heilt optimalt er det ikkje.
Som i fjor har eg knabba med meg blåbærbusker som no har fått små blad i solvindauget på kjøkkenet vårt. Våren fungerer, den er lagra der ein stad, og blir snart slept fri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...