fredag 29. august 2014

Fjellassistanse

I går las eg følgande status på facebook:

En litt rar forespørsel, kanskje: Er det noen sprekinger jeg kjenner som har tenkt seg til toppen av Lyderhorn i løpet av de nærmeste dagene? Jeg har en liten frøken her som har mistet/glemt noe viktig på toppen da hun var på tur der med skolen for noen dager siden. Vi kan si nøyaktig hvor det ligger. Selv om jeg i teorien mer enn gjerne følger henne dit og klatrer meg uanstrengt og elegant oppover mens jeg smiler og ler over alle de artige tingene mødre må gjøre for sine døtre, hadde det jo vært deilig å slippe. Ja, det hadde virkelig, VIRKELIG vært deilig å slippe. Så jeg gjør et forsøk: Pliiiiis, pliiiiiiis send meg en lyd om dere uansett skal den veien.

Bilete frå område rundt Preikestolen.
Sidan eg liker denne dama godt (og særleg barnet som gløymte igjen noko på fjellet sidan det var hennes eksistens i mammas mage som gjorde at eg fikk jobb i sin tid og vips; 7 år seinare har eg draumejobben) og er glad i fjellturer tok eg ein bonustreningstur opp på Lyderhorn i går ettermiddag og gjekk på skattejakt :) Gøy med ein fjelltur der eg faktisk har noko anna å gjøre enn å kun gå opp og ned, og gøy å kunne hjelpe (og bli kalla verdens snillaste og sprekaste;))!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...