søndag 17. august 2014

Kronedekorasjon

Eg liker hobbyprosjekter eg kan gjøre saman med ungane /ungane kan gjøre sjølve. På nille fann eg ei pakke med krone, klisterpynt og glitterlim for kr.19.90,-. Eg hadde de liggande ei stund i skapet før de vart brukt ein dag der det meste var galt, og ungane ikkje klarte å finne roen verken med kvarandre eller aleine.
Heldigvis liker ungane slike kunstprosjekter like godt som meg, og kjem alltid med ein gong eg seier "kom inn på kjøkkenet litt, eg har noko her". Da eg viste de pakkane strålte de opp begge to "JAAAAA!"
Ein på seks og ei på fire er ganske ulike i arbeidsmetode - sjølv om utgangspunktet er heilt likt. Storebror er veldig opptatt av korleis dei er ulike, medan lillesøster køyrer på med sitt eige. Kronene vart litt forskjellige, litt like, og veldig fine:
Ein organisert og planlagt og ein litt meir tilfeldig og "vegen blir til mens vi går". Akkurat som de er i personlighet også :)

2 kommentarer:

  1. Det er veldig kjekt å kunne ta frem slikt på ugreie dager, jeg skulle hatt mye mer liggende jeg også...
    Artig å se hvordan personligheten kommer frem i alt en gjør - to fine kroner ble det i alle fall, uansett hvordan de ble til:)

    SvarSlett
  2. Hehe,ja det er artig det! TV fungerer også ;)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...